6 Şubat 2008 Çarşamba

Var mısın, yok musun yarışması bu güne kadar kaç lira dağıttı?

Yayınlanmaya başladıktan sonra büyük bir beğeni toplayan ve yüksek reytingler alan yarışma programını Kanal 1'deki Yüz Yüze programında anlatan Acun Ilıcalı, kanalının kendisine verdiği destekten ötürü büyük bir gurur yaşadığını söyledi.

'Var mısın Yok musun?' yarışmasında bugüne kadar 2 trilyondan fazla ödül dağıttıklarını söyleyen Acun Ilıcalı, Show TV'nin kendisine verdiği destekten dolayı gurur duyduğunu söyledi...
Yayınlanmaya başladıktan sonra büyük bir beğeni toplayan ve yüksek reytingler alan yarışma programını Kanal 1'deki Yüz Yüze programında anlatan Acun Ilıcalı, kanalının kendisine verdiği destekten ötürü büyük bir gurur yaşadığını söyledi.
Bugüne kadar 2 trilyondan fazla ödül dağıttıklarını anlatan Ilıcalı, "Show TV Genel Müdürü bu işin bütün sorumluluğunu bana vermiş. Ben bu işin prodüksüyonundayım. 4-5 trilyon daha dağıtılacak. Bir gün birisi arayıp da sormadı 'Ne oluyor? Kime ne ödül veriliyor?' diye. Ben bugün istesem 15 tanıdığımı alır koyarım oraya, 100'er milyar verir yollarım. Ama hayata ve işe bakış açımı Show TV'ye kabul ettirmişim ki yüzde yüzlük bir teslimiyet var. Bu bana gurur veriyor" diye konuştu.
Yarışma ilk başladığında reytingin şu andaki kadar yüksek olmadığını vurgulayan Ilıcalı, o dönemlerde de yüksek miktarda ödül verdiklerini hatırlatarak "80-100 milyar para veriyorduk 5 reytingli programda. Şakalaşıyorduk genel müdürümüzle. 'Ben yine 80 milyar verdim' diyordum. 'Helal olsun' diyordu Saner bey de...O konsantrasyon ve bana olan güven insanı bir kat daha motive ediyor. Emin olun bugün size 50 milyon doları teslim etseler 'sana güveniyorum koçum' deseler bir lirasına tenezzül edemezsiniz. Bir kağıt parçasına değişmem ben o güveni" dedi.

(Habervitrini)

Hiç yorum yok: