7 Şubat 2008 Perşembe

500 bine yokum dedi

Var mısın yok musun adlı yarışma programında büyük ödülü kıl payı kaçırdı.

Show TV’nin heyecan dolu yarışması ‘Var mısın Yok musun’da salı akşamı heyecan fırtınası esti. Acun Ilıcalı’nın sunduğu programa İstanbul’dan katılan evli ve 2 çocuk babası laboratuvar teknikeri Ercan Kayrak, 21 numaralı sandığı seçti. Ardından diğer sandıkları açtıran Kayrak, küçük ödülleri dışarıda bırakınca büyük bir avantaj sağladı. Finalde de sadece 10 bin, 75 bin ve 500 bin YTL’lik ödüllerin bulunduğu sandıklar kaldı.

100 BİN DE İYİ PARA

Seçtiği sandığı açmaması için bankanın yaptığı 100 bin YTL’lik teklif üzerine kararsız kalan Kayrak, ailesinin ‘devam et’ çağrılarına rağmen teklifi kabul etti. Ancak 21 numaralı sandıktan 500 bin YTL’lik ödül çıkınca Kayrak hayatının şokunu yaşadı. Yarışmada ilk kez 500 bin YTL’lik büyük ödülü yakalayan ama 100 bin YTL ile yetinmek zorunda kalan Kayrak, “Sonuçta bu da benim için çok iyi para” dedi.

BANA EN ÇOK AİLEM KIZDI

Yarışmanın ardından telefonlarının susmadığını söyleyen Kayrak, “Kimi tanıdıklar geçmiş olsun diyor, kimileri ‘Neden devam etmedin’ diye kızıyor. Beni en çok eleştiren ise ailem. Çünkü onlara her zaman ‘Bir karar verirken birbirimize danışalım’ derdim. Ama stüdyoda onları dinlemedim. Şimdi geçmişteki sözlerimi hatırlatıp sitem ediyorlar” dedi.

Hiç yorum yok: